JM,Háje - Průhonice

7. 10. 2012

Z ochozu stanice Metra trasy „C“ Háje se vydáme po lávce přes silnici a mezi paneláky se propleteme až k Milíčovskému statku. Zde je nástup do Milíčovského lesa zatím ještě bez značky, ale začíná tady naučná stezka která vede kolem místních rybníků ( Milíčovský, Kančík, Homolka, Chaťák a Vrah ). My projdeme po pohodlné cestě mezi Milíčovským rybníkem a Kančíkem do lesa, kde se napojíme na zelenou značku, která nás povede další cestou. Po východu z lesa se budeme chvíli trápit na „asfaltce“ až k dvoru Štít kde odbočíme doprava a půjde se nám zase o něco lépe. Mezi zahradami projdeme k silnici na okraji Křeslic , na ní se dáme doprava a přejdeme most. Za mostem odbočíme doprava na červenou značku, která nás povede celou další cestu. Po kratším stoupání  se cesta zlomí a my budeme sestupovat do údolí potoka a podél jeho toku půjdeme dále. Mineme Koníčkův mlýn dostaneme se ke Club Motelu Praha. Ještě neź podejdeme dálnici se můžeme občerstvit v České Chalupě ( pozor, ceny zde ale nejsou „turistické“ ). Za dálnicí po cca 1 kilometru přijdeme do Průhonic na hlavní silnici k rozcestníku.

Ušli jsme v pohodě cca 9 km, je nám fajn, a z Průhonic můžeme jet autobusem l.č. 363 k metru na Opatov

Pokud zde nechceme ukončit procházku můužeme pokračovat dále po červené značce na Rozkoš a Vestec,  posedět v nějaké „občerstvovací stanici´“ a nebo v rámci výletu navštívit Průhonický zámek s krásnou zahradou.